Forum klanu Osnowa w Seaskull
Forum Klanu Osnowa z Seaskulls oraz ciekawostki o FR
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum klanu Osnowa w Seaskull Strona Główna
->
Systemy i podstawowe informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forgotten Realms
----------------
Magia i artefakty
Plany
Mroczne Elfy
Mix
Sojusz
----------------
Wojny i Sojusze
Handel
Warzniejsze informacje
Inne
Forum
----------------
Zasady
Wasze propozycje nowych tematów
Bugi
Bany i Ostrzeżenia
Wyspa
----------------
Karczma
Lasek
Koszary
Rynek
Inne
----------------
Inne
Sesje
----------------
Postacie do sesji
Sesje FR
Inne sesje
Komentarze
Systemy i podstawowe informacje
Alotra (Inny plan)
----------------
Mankas
Droga
Arena Walk
Ruiny kręgu
Pustkowia
Bannery
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Seronim
Wysłany: Pią 22:52, 17 Lis 2006
Temat postu: Umiejętności
Oburęczność
Umiejętność pozwalająca wojownikom i złodziejom na walkę dwoma brońmi naraz. Umiejętność bierna.
Taktyka
Umiejętność pozwalająca na spokojne zaplanowanie akcji. Ważna w dużych bitwach. Dodaje na stałe +2 do inteligencji. Umiejętność bierna.
Zabójcza celność
+25% szans na zadanie trafienia krytycznego. Umiejętność aktywowalna w walce, trwająca do jej końca. Może być użyta raz dziennie.
Powalenie
Potężny cios zwalający przeciwnika z nóg. Może być użyty raz w ciągu walki.
Dzika szarża
Wojownik szarżuje na wroga zyskując +30% do obrążeń ale -10% obrony. Może być użyte raz dziennie w ciągu walki.
Błyskawiczny atak
Postać zyskuje 25% szanse na zadania 2 szybkich ciosów w 1 turze (decyduje o tym zręczność). Jest to umiejętność bierna.
Okrzyk bojowy
Postać potrafi wydać z siebie okrzyk bojowy, który wzmacnia sojuszników ( +25% obrona, + 20% atak), przerażając prymitywniejszych przeciwników. Umiejętność sotosowalna raz w ciągu jednej walki.
Potyczka słowna
Umiejętność służąca prowokacji przecinika do ataku. Użyta w trakcie walki rozprasza go i zmniejsza celność o 25%. Może być użyta 2 razy dziennie.
Uniki
Postać zyskuje 20% szans na unik. Umiejętność bierna.
Zmniejszenie obrażeń
Postać potrafi na określony czas zmniejszyć zadawane jej obrażenia o 5%
Wyniszczający atak
Postać zyskuje 20% szans na otwarcie rany (jeżeli broń sieczna bądź kłująca) lub zmiażdżenie kości (jeśli broń obuchowa)
Umiejętność używalna raz w ciągu walki, trwa 2 tury.
Parowanie
Atut ten zapewnia 30% szansy na odparowanie ataku. Jest umiejętnością bierną.
AURY
- Aura „odwaga”- postać która uaktywni te aurę zapewnia wszystkim premie +5 do odporności na strach
- Aura „fanatyzm” (p.2)- szybkość i obrażenia ataku sojuszników wzrastają o 10%
- Aura „święty chłód”- broń zadaje dodatkowe obrażenia od zimna
- Aura „odegnanie”- atut ten pozwala na wykonanie odegnania nieumarłych (nie działa na sojuszników)
- Aura „przekonanie” (p.2)- jeśli aura ta zostanie uaktywniona przeciwnika łatwiej trafić każdym rodzajem broni zwykłej, ponadto wróg otrzymuje karę –2 do trafienia
Aury działają przez całą walkę, tylko jedna może być aktywna naraz.
Chlaśnięcie Przeznaczenia
Potężne uderzenie bronią sieczną, zadające ogromne obrażenia. Możliwa do zastosowania raz dziennie.
Obrót z mieczem
Wojownik obraca się dookoła własnej osi, zadając obrażenia wszystkim wrogom dookoła,
Kopnięcie bez cienia goryczy
Poężne kopnięcie, które przewraca i odrzuca wroga. Ten ponadto przez 1 turę dochodzi do siebie i jest wtedy bezbronny.
Akrobatyka
Zwiększa zdolności akrobatyczne postaci. Dodaje +2 do zwinności, +2 do zręczności i jest umiejętnością bierną. Poza tym łagodzi upadki z dużych wysokości.
Urok osobisty
Dodaje + 2 do charyzmy. Umiejętność bierna.
Wytwarzanie przedmiotów
Postać umie wytwarzać skomplikowane przedmioty. Umiejętność bierna.
Celny strzał
Postać strzelająca może raz w ciągu walki strzelić ze stuprocentowa szansą trafienia. Możliwe do użycia 2 razy dziennie.
Pieśń barda
Umiejętność dotępna tylko bardom. Powoduje, że członkowie drużyny walczą lepiej/szybciej regenerują się im rany. Umiejętność stosowalna 2 razy dziennie.
Boska siła
Raz dziennie umożliwia wojownikowi dokonanie czynu wymagającego nadludzkiej siły.
Regeneracja
Postać regeneruje 5% utraconych PŻ na turę.
Perswazja
Postać posiadająca tą umiejętność możę przekonać kogoś do swoich poglądów lub nakłonić do wykonania czegoś.. Umiejętność bierna.
Zastraszanie
Postać posiadająca tą umiejętność może zastraszyć inną postać, np w celu wydobycia informacji.Umiejętność bierna.
Czaroznawstwo
Umiejętność bierna pozwalająca magom szybciej rzucać zaklęcia.
Rozpłatanie - daje 50% szans na otwarcie rany. Wymagana broń sieczna. Dostępne tylko dla Wojowników! Możliwe do użycia raz na walkę.
Atak z zaskoczenia - Postać zyskuje (3.5 x Zręczność, max 70) szansy na ukrycie się i zadanie ciosu z zaskoczenia, przed którym przeciwnik nie będzie miał szansy się obronić. Dostępne tylko dla Łowców, Złodziei i Zabójców. Możliwe do użycia raz na walkę.
Rzut ciężką bronią - wymagane, by rzucić ciężką bronią, np. długim mieczem czy toporem. Potrzebna Siła +10. Umiejętność bierna
Przyzwanie zwierzecego sojusznika.
Przyzywa zwierzecego sojusznika który pomaga swojemu panu (w chwili awansu mozna zmienic sojusznika; umiejetnosc klasowa).
Druid:
1 Lvl- raz dziennie
5 Lvl- dwa razy dziennie
10 Lvl- trzy razy dziennie
15 Lvl- cztery razy dziennie
20 Lvl- piec razy dziennie
Lowca
5 Lvl- raz dziennie
10 Lvl- dwa razy dziennie
15 Lvl- trzy razy dziennie
20 Lvl- cztery razy dziennie
Dostepne dla:
Druid(1 lvl), Lowca (5 lvl)
Przyzwanie chowanca
Przyzywa magiczne stworzenie który sluzy swojemu czarodziejowi (chowanca mozna zmienic w czasie awansu; umiejetnosc klasowa).
Chowanca mozna przyzwac raz dziennie.
Dostepne dla: Czarownik (1 lvl)
Wróg rasowy
Na 1. poziomie a później co 5. Łowca wybiera sobie wroga rasowego, którego nienawidzi bardziej od innych
i stara się go tropić. W walce z nim otrzymuje premie.
Premie:
Lvl 1 +1 do trafienia +1 do obrażeń +1 spostrzegawczość +1 nasłuchiwanie +1 tropienie
Lvl 5 Wszystko jak wyżej z premiami +2
Lvl 10 Wszystko jak wyżej z premiami +3
Lvl 15 Wszystko jak wyżej z premiami +4
Lvl 20 Wszystko jak wyżej z premiami +5
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin