Forum klanu Osnowa w Seaskull
Forum Klanu Osnowa z Seaskulls oraz ciekawostki o FR
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum klanu Osnowa w Seaskull Strona Główna
->
Systemy i podstawowe informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forgotten Realms
----------------
Magia i artefakty
Plany
Mroczne Elfy
Mix
Sojusz
----------------
Wojny i Sojusze
Handel
Warzniejsze informacje
Inne
Forum
----------------
Zasady
Wasze propozycje nowych tematów
Bugi
Bany i Ostrzeżenia
Wyspa
----------------
Karczma
Lasek
Koszary
Rynek
Inne
----------------
Inne
Sesje
----------------
Postacie do sesji
Sesje FR
Inne sesje
Komentarze
Systemy i podstawowe informacje
Alotra (Inny plan)
----------------
Mankas
Droga
Arena Walk
Ruiny kręgu
Pustkowia
Bannery
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Seronim
Wysłany: Pią 22:54, 17 Lis 2006
Temat postu: Czary (w tworzeniu)
Nazwa: Wyssanie życia
Działanie: działa na jednego wroga i pozwala odzyskać graczowi liczbę pkt HP utraconą przez potwora
Obrażenia/Odzyskane przez gracza hp: p1. 5 hp p2. 10 hp p3. 13 hp
Koszt many: p1. 4, p2. 6, p3. 8
Dostępne: Magowie, Czarownicy
Nazwa: Implozja
Działanie: działa obszarowo, wydobywające się z ziemi płomienie ranią wszystkie jednostki wroga znajdujące się w obszarze jej działania, nie odporne na ogień.
Obrażenia: p1. 15 hp p2. 35 hp p3. 45hp
Koszt many: p1. 8, p2. 14, p3. 17
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Nazwa: Petryfikacja
Działanie: działa na jedną jednostkę, jeżeli ofiara nie wykona rzutu obronnego na wytrzymałość z modyfikatorem +2 , zostanie zamieniona w kamień
Obrażenia/Szansa na udany czar: p1. 25% p2. 55% p3. 75%
Koszt many: p1. 10, p2. 15, p3. 20
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Nazwa: Lodowa Włócznia
Działanie: W rękach maga pojawia się magiczna włócznia zadająca dodatkowo obrażenia od zimna
Obrażenia dodatkowe: p1. 6 pkt p2. 12 pkt p3. 15pkt
Koszt many: p1. 6, p2. 10, p3. 14
Dostępne: Magowie i Czarownicy, jeśli zaklęcie zostanie rzucone na wojownika, jego bron będzie zadawala dodatkowe obrażenia od lodu
Nazwa: Ognisty miecz
Działanie: W rękach pojawia się magiczny miecz długi zadający dodatkowo obrażenia od ognia
Obrażenia dodatkowe: p1. 7 hp p2.15 hp p3. 20 hp
Koszt many: p1. 10, p2. 15, p3. 20
Dostępne: Magowie i Czarownicy, jeśli zaklęcie zostanie rzucone na wojownika, jego bron będzie zadawala dodatkowe obrażenia od ognia
Komentarz: Ognisty miecz jest lepszy niż lodowa włócznia, kosztem jednak jego produkcji, zabiera więcej many
Nazwa: Ognisty pocisk
Działanie: Mag tworzy do 3 pocisków które ranią jednego wroga
Obrażenia: p1. 5 hp p2. 8 hp p3. 10hp
Ilość: pocisków: p1. 1 p2. 2 p3. 3
Koszt many: p1. 5, p2. 7, p3. 9
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Komentarz: obrażenia zwiększają się razem z ilością pocisków (na p3. obrażenia wynoszą 30hp)
Nazwa: Błyskawica
Działanie: Z nieba uderza w pojedyńczego wroga błyskawica
Obrażenia: p1. 20 hp p2. 40 hp p3. 60hp
Koszt many: p1. 14, p2. 20, p3. 25
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Nazwa: Słowo Mocy: Giń !
Działanie: działa na jedną jednostkę, jeżeli ofiara nie wykona rzutu obronnego na wytrzymałość z modyfikatorem +1 , natychmiast zginie
Obrażenia/Szansa na zadziałanie czaru : p1. 15% p2. 25% p3. 30%
Koszt many: p1. 17, p2. 29, p3. 41
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Komentarz: czar działa tylko na nieumarłych i pomniejsze demony
Nazwa: Trująca Nova
Działanie: wokół czarującego pojawia się ,stopniowo rozszerzający się pierścień trucizny, która przenika przez skórę wrogów w zasięgu działania i zżera ich od środka
Obrażenia: p1. 17 hp p2. 30 hp p3. 40hp
Koszt many: p1. 15, p2. 25, p3. 30
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Nazwa: Zbroja cyklonu
Działanie: klasa zbroi/szat maga lub czarownika rzucającego czar poprawia się o 2 (zbroja płytowa)
Czas Trwania: p1. 20 sec p2. 50 sec 30 sec p3. 40 sec
Koszt many: p1. 15, p2. 20, p3. 25
Dostępne: Magowie i Czarownicy
Zaklęcia kapłana:
Nazwa: Leczenie lekkich ran
Działanie: kapłan potrafi uzdrowić 1 towarzysza
Hp wyleczone: p1. 5 hp p2. 8 hp p3. 14hp
Koszt many: p1. 10, p2. 15, p3. 20
Dostępne: Kapłan
Nazwa: Leczenie poważnych ran
Działanie: kapłan potrafi uzdrowić 1 towarzysza
Hp wyleczone: p1. 10 hp p2. 15 hp p3. 20hp
Koszt many: p1. 15, p2. 25, p3. 30
Dostępne: Kapłan
Nazwa: Błogosławieństwo
Działanie: kapłan zsyła na swych towarzyszy boską łaskę, wszyscy towarzysze otrzymują premie do morali, odporność na strach i paraliż
Czas Trwania: p1. 10 sec p2. 20 sec p3. 40 sec
Koszt many: p1. 7, p2. 13, p3. 20
Dostępne: Kapłan
Nazwa:Jedność z naturą
Działanie:Rzucający czar jednoczy się z naturą,
przez co jest trudniejszy do zauważenia, lepiej
wykorzystuje umiejętności cichego poruszania
się,tropienia i ukrywania się.
Obrażenia: P1 20% trudniejszy do zauważenia,+2 do umiejętności wymienionych wyżej.
P2 30% trudniejszy do zauważenia,+4 do umiejętności wymienionych wyżej.
P3 40% trudniejszy do zauważenia,+6 do umiejętności wymienionych wyżej.
Koszt many: P1 5 many
P2 10 many
P3 15 many
Dostępne: Łowcy i Druidzi
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin